ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Červená Voda 229
Červená Voda, 56161
Česká republika

MÁME INTERNET. Nabízíme Vám pronájem nově zrekonstruovaného rodinného domu, který se nachází v krásném prostředí na rozhraní Králického Sněžníku, Orlických hor a Jeseníků.

U domu je VELKÁ ZATRAVNĚNÁ ZAHRADA s většími stromy, celý objekt je oplocen a příjezd je až k domu ( i v zimě ). Poloha domu zaručuje určité soukromí, možnost pocítit venkovskou atmosféru a pocit spojení s přírodou. Ve spolupráci ze sousedním domem je možné poskytnout pronájem obou domů současně pro větší počet osob.

Na velké zahradě se nachází PÍSKOVIŠTĚ, HOUPAČKY, TRAMPOLÍNA a dále je zde možnost různých míčových her, včetně bedmintonu. V létě tu najdete také bazén o průměru 3,05 m, který budou určitě rádi využívat hlavně děti. Uvnitř domu si můžete zahrát fotbálek a ping - pong. U domu je rovněž VENKOVNÍ ZASTŘEŠENÉ POSEZENÍ a posezení u ohně, či grilování na grilu.

V okolí Červené Vody jsou vynikající podmínky pro turistiku, zejména trasy po hřebenech přilehlých hor, cykloturistiku - značené turistické a cykloturistické stezky. Oblíbeným výchozím místem pro výlety, je parkoviště na Červenovodském sedle - 7 km. V lesích máte možnost houbaření a sběru lesních plodů. Nedaleko zmíněného parkoviště se nachází nově postavená chata na Suchém vrchu, kde je i rozhledna a o kus dále najdete podzemní tvrz Boudu. V Červené Vodě najdete rovněž novou rozhlednu na Křížové hoře, kterou můžete zaregistrovat hned ze zahrady u domu. Opodál domu je asi do 0,5 km možnost navštívit saunu a vířivku ve Welnes centru. Jinak v okolí domu jsou také terény pro paraglaiding (3 km), tenisové kurty ( 3 km), návštěva různých bazénu - Šumperk, Zábřeh, koupaliště Králíky, přehrada Pastviny, aqvacentrum Žamberk, zábavní park na Dolní Moravě, kde je výborné sportovní vyžití - sjezdovky, bobová dráha a nově Stezka v oblacích.

V zimním období zde v okolí najdete SPOUSTU SJEZDOVEK - nejblíže skipark Červená Voda(2 km) s novou čtyřsedačkovou vyhřívanou lanovkou, lyžařský vlek Šanov - 2 km, půjčovna lyží, lyžařská škola, půjčovna sněžných skútrů, dále skiparky Čenkovice atd. Rovněž pro běžkaře zde najdete spoustu upravených tratí. Dominantou kraje je Králický Sněžník - 1423 m n. m., kde je také několik sjezdovek a výborný snowpark - 12 km.

Ubytování v rodinném domě

Rekreační dům k pronájmu poskytuje ubytování pro 2 až 12 osob ve 3 ložnicích.

Ložnice a pokoje: Rodinný dům k pronájmu je vhodný pro 2 až 12 osob ve 3 ložnicích + 2 přistýlky.

Ložnice a pokoje: 1x ložnice v přízemí pro 5 osob, 2 x ložnice v podkroví - každá pro 4 osoby, dále je možnost 2 přistýlek ve společenské místnosti a 1 x dětská postýlka. V přízemí se nachází kuchyň, obývací pokoj a zmíněná jedna ložnice+ sociální zařízení: 1x plně vybavená koupelna se sprchovým koutem s WC+ ještě 1x WC samostatné. Rodinný dům je vhodný pro 12 osob, ale ve spolupráci ze sousedním domem je možné poskytnout pronájem obou domů současně pro větší počet osob.

LOŽNÍ PRÁDLO PRONAJÍMATEL NEPOSKYTUJE

Sociální zařízení: Sociální zařízení tvoří 1x větší plně vybavená koupelna se sprchovým koutem a

1x WC a 1x WC je ještě samostatně - vše je umístěno v přízemí domu.

Vytápění: Celý dům je vytápěn elektrickými přímotopy, ale v přízemí je možné topit také krbovými kamny.

Doprava, parkování: Parkování je přímo u domu (v rámci zahrady)

Příjezd k domu: pokud jedete ze směru od Prahy, Hradce Králové, tak na kruhovém objezdu jeďte směr Šumperk, Ostrava či Zábřeh,, Olomouc rovně dolů asi 1,5 km, potom odbočíte u restaurace Pod rozhlednou vlevo, přejedete mostek a odbočíte vpravo a pojedete rovně na konec ulice asi 100 m a jste u domu č. p. 229.

Pokud pojedete z opačného směru - t. j. od Ostravy, Šumperka, Olomouce, Zábřehu, tak asi po 500 m od vjezdu do Červené Vody ( napřed je Bílá Voda) budete mít po pravé straně vysoký oranžový patrový dům "restaurace U ČMELÁKŮ, pojedete dál ještě asi 100 m okolo dalšího domku a pak hned odbočíte vpravo, přejedete pak mostek a hned se dáte vpravo rovně asi 100m, na konci ulice jste u domu č. p. 229.

Pokud budete mít jakékoliv komplikace s navigací, můžete zavolat majiteli a ten Vás přímo navede.

V prostoru u domu - na zahradě můžou parkovat asi 3 - 4 auta.

Další objekty: Pronájem rodinného domu (č. 2425).

Stravování

Pro "milovníky" vaření je k dispozici plně vybavená kuchyň, nejbližší obchod najdete směrem na Moravský Karlov - asi 300 m, další 3 obchody jsou v Červené Vodě. Větší nákup můžete pořídit v nákupním centru v Králikách - 6 km. Restuarace je přímo v Červené Vodě - v hotelu Křížová Hora, další najdete v Králíkách - Zlatá Labuť, v Orlici - Na Čertovce nebo ve Štítech - Černá Kočka.

Vybavení rekreačního domu

WIFI. Kuchyně je plně vybavená, je zde elektrický sporák s troubou, mikrovlnná trouba, rychlovarná konvice, lednice s mrazákem, elektrický gril, veškeré nádobí a příbory.

Dále zde samozřejmě najdete kuchyňskou linku a stůl + židle.

Největší místností je obývací pokoj, kde najdete sedací soupravu, stolek, televizi, rádio, rozkládací postel pro 2 osoby a dále krbová kamna, která vytápí všechny místnosti v přízemí. V přízemí je již zmiňovaná 1 ložnice pro 5 osob, ostatní 2,každá pro 4 osoby, se nachází v podkroví a ty se vytápí el. přímotopy.

Venku se nachází terasa se zastřešeným posezením, zahradním nábytkem, grilem. Ohniště, bazén, pískoviště, houpačku, trampolínu najdete na velké zahradě.

Vybavení

• Letní kuchyně

Členění ložnic

Hodnocení hostů

Bez recenzí od uživatelů.

Ceník

Cena na vybrané/aktuální období nebyla zadána.

O chalupě

Pronájem rodinného domu - Červená Voda
    Červená Voda 229
    Červená Voda, 56161
    Česká republika

Ubytování v rodinném domě

Rekreační dům k pronájmu poskytuje ubytování pro 2 až 12 osob ve 3 ložnicích.

LOŽNÍ PRÁDLO PRONAJÍMATEL NEPOSKYTUJE

1x WC a 1x WC je ještě samostatně - vše je umístěno v přízemí domu.

Doprava, parkování: Parkování je přímo u domu (v rámci zahrady)

V prostoru u domu - na zahradě můžou parkovat asi 3 - 4 auta.

Další objekty: Pronájem rodinného domu (č. 2425).

Stravování

Vybavení rekreačního domu

Dále zde samozřejmě najdete kuchyňskou linku a stůl + židle.

Vybavení

Členění ložnic

• Hodnocení

Hodnocení hostů

Bez recenzí od uživatelů.

Ceník

Cena na vybrané/aktuální období nebyla zadána.